DukeGroup slavi 10 godina inovacija i velikih brojeva

misc1

ozka usklajena 600x65

Diversifikacija, pravodobnost isporuke, jaka prediktivna snaga: to su karakteristike dinamične, inovativne, mlade ali već dobro uhodane tvrtke s oko tisuću godišnjih narudžbi i oko 800 klijenata.

Baš u vrijeme obilježavanja desetogodišnjice djelovanja, DukeGroup je prerezala vrpcu drugog izložbenog prostora na nacionalnom teritoriju. Krajem prošle godine izbor je opet pao na Kopar, grad simbol prošlosti i budućnosti, koji može pokazati javnosti sve kvalitete novih raspona, naravno, dostupnih u novom katalogu. Deset godina inovacija, transformacija i velikih brojeva; tako možemo sažeti put tvrtke DukeGroup koja danas upravlja s oko tisuću narudžbi godišnje i ima aktivnu korisničku bazu od oko 800 klijenata: respektabilni brojevi koji ukazuju na odlučan i velik porast.

No, što se krije iza brojeva? To bismo mogli sažeti u nekoliko pojmova: diversifikacija, pravodobnost isporuke, jaka prediktivna snaga –  karakteristike dinamične, inovativne, mlade ali već dobro uhodane tvrtke, ogledalo sigurnog uspjeha. Klijenti tvrtke brojni su i različiti: listajući kataloge možemo pronaći porculan međunarodno poznate i prestižne francuske marke Dégrenne Paris, čaše Rona, pa tako i francuske proizvode za jednokratnu upotrebu, posuđe Paderno – još jedan poznati brand među profesionalcima Horeca za visoku kvalitetu.

Gastrogurman duke group a

Bogat i raznolik katalog, osvježen konstantnim uvođenjem novih referenci koje omogućuju pružanje odgovora i rješenja za razvoj potreba ugostiteljskih stručnjaka; od profinjenih slastičarni koje poslužuju vlastite slastice s elegancijom do malih bistroa koji paze na uređenje do najmanjeg detalja, sve kako bi se dobio jedinstven, specifičan ugođaj vrijedan preporuke zbog svoje osobitosti.
.
.
Najbolje za ugostiteljstvo
Tvrtka DukeGroup oduvijek je željela imati najbolji i najtraženiji proizvod, drugačiji od standarda. Specijalizacija, koja svakodnevno napreduje i raste, okrenuta je traženju najbolje ponude na tržištu ugostiteljstva u kombinaciji s velikom strašću za sektor i njegovu praksu: istražiti i odabrati najbolji proizvod na tržištu, dodati ga u katalog i učiniti ga dostupnim u skladištu za pravovremenu dostavu. Krajnji rezultat je točnost, ljubaznost i preciznost.

Diferencijacija raspona i kupaca ujedinjuju se u pravovremenu dostavu. Znatiželja i dinamičnost stavljaju DukeGroup ispred svog vremena: prije 10 godina nije se ni pomišljalo da će restoran s određenim brojem mjesta početi pružati uslugu isporuke i da će imati potrebu da proizvodima za mise en place također pridruži i proizvode za jednokratnu upotrebu za uslugu isporuke.

Tvrtka DukeGroup oduvijek je bila na čelu novih trendova: tvrtka je danas u mogućnosti ponuditi kompletan asortiman artikala za mise en place, ali i za usluge isporuke bilo kojem lokalu, kako onima koji zahtijevaju puno različitih predmeta, tako i onima s najjednostavnijih zahtjevima. I to nije sve: grupa nudi mogućnost prilagodbe ponude s natpisima i gravurama, čime se osiguravaju proizvodi u punom skladu s očekivanjima kupca, a istovremeno jedinstveni i posvećeni.

Gastrogurman duke group b

Trendovi u mise en place
Da bismo razumjeli u kojem smjeru se kreće sektor mise en place, porazgovarali smo sa Dušanom Kukecom, direktorom tvrtke DukeGroup.
.
Kako se razvija tržište ugostiteljstva u posljednjih nekoliko godina?
Teži se prema sve kompleksnijim i raznolikijim oblicima ugostiteljstva. Čak se i starinski, mali i jednostavni lokali mijenjaju. Ne postoje više stari restorani: danas je dobitna formula hibridna, ona koja vam omogućuje potpunije korištenje dnevnih obroka. Polazi se od doručka, do aperitiva i užine (s jednim okom uvijek usmjerenim na isporuku). Aspekt koji ne treba podcjenjivati je promjena u potražnji: s jedne strane  posvećuje se više pozornosti intoleranciji na hranu, kao i brizi za sve zdravstvene aspekte povezane s prehranom, a s druge strane, potrošači sve više traže razinu kvalitete koja može zadovoljiti nepce.

Koji se trendovi odnose na mise en place, a primijetili ste ih u proteklom razdoblju na ugostiteljskom tržištu?
Sastav potrepština doživio je značajne promjene. U odnosu na prošlost, sastav mise en place općenito je jednostavniji, ali mnogo složeniji u detaljima jer je format o kojem smo ranije razgovarali više heterogen, zahtijeva proizvode koji su primjereniji dijelu dana. Danas se sve više poseže za specifičnim predmetima, modularnim i prilagodljivim, omogućujući pružanje dodatne vrijednosti i koristeći one elemente koji na jedinstven i poseban način mogu obilježiti taj trenutak dana.

Koji su vaši prijedlozi za aktualne trendove u pogledu djelokruga mise en place?
S obzirom da je tvrtka DukeGroup oduvijek posvećivala posebnu pozornost novim trendovima i zahtjevima koji su bili aktualni tijekom vremena, u našem katalogu možete pronaći mnogo prijedloga koji mogu odgovoriti ovim novim formatima: Api (Pčele) i Terra (Zemlja) dvije su linije koje proizvodi DégrenneParis, a koje odgovaraju mnogobrojnim potrebama. Kolekcija Api modularna je i složiva i može se koristiti u mnogim kontekstima i različitim događajima i dijelovima dana. Terra, također od DégrenneParis, odlikuje se vrlo specifičnim bojama, u rasponu od oker do crne boje te sjajnim i mat komponentama, u igri kontrasta koji čini jedinstvenim mise en place.

Posude Cocotte omogućuju udovoljavanje željama tijekom užine, nudeći  različite prijedloge za degustacije, ali i tijekom aperitiva, osiguravajući razne ponude i veliki izbor za korisnika: modularnost i fleksibilnost ovih zbirki potiču maštu i kreativnost kuhara i ugostitelja. Drugi trend koji se ističe sve je veći naglasak na konceptu i ekološkoj održivosti i na svim aspektima vezanim za recikliranje, ekologiju itd. Iz tog razloga, u katalogu Catering, eko proizvodi imaju glavnu ulogu, kako bi se ugostiteljima osigurao izbor u odnosu na okoliš i krajnjem korisniku pružila mogućnost da doprinosi zaštiti okoliša.

Koje su najveće potrebe u pogledu čaša? Kako vi odgovarate na te potrebe i iz kojih razloga?
Čak je i svijet čaša narastao, evoluirao. U posljednjih nekoliko godina povećano je korištenje i potrošnja kvalitetnih vina za koja je potreban proizvod koji će omogućiti ispravno isticanje njihovih uzvišenih okusa i boja. Origine (Porijeklo), još jedna linija od Dégrenne Paris, kolekcija je čaša koja odgovara, s tehničke točke gledišta, zrelim zahtjevima, gdje nas se više ne ograničava na vino kao pratitelja jela, već vino samo preuzima istaknutiju ulogu. Origine, kolekcija koja se sastoji od raznih oblika, garantira odlično rukovanje, kvalitetu degustacije i dizajn pogodan za bilo koju vrstu stola.

Gastrogurman duke group c

Novi trendovi u sektoru porculana
Sve se mijenja: društvo, vrijeme, kultura. Nećemo pretjerati zaključimo li kako se mnogo toga promijenilo u posljednje vrijeme u mise en place, s kontinuiranim razvojem i prilagodbom trenutnim trendovima. Mogli bismo reći da su se boje vratile: one vladaju stolovima. Stalne igre svjetla na stolovima naših bistroa i restorana ističu ambijent i pružaju osjećaj topline i gostoprimstva.

Materijal je također zauzeo vodeću ulogu: kralj ovog svijeta – porculan – podsjeća na jela iz prošlosti, artistički nepravilan i od materijala koji su se, na dodir i pogled, činili u neskladu s definiranim standardima.

Moćna boja i materijal
Toplina stola nikada ne izlazi iz mode, a DukeGroup to zna. Odgovor? Uvođenje novih linija u katalog koje bojom i materijalom simboliziraju moć. Krenimo s linijom Terra (Zemlja), od Dégrenne Paris, koju karakteriziraju jake boje – Sesam, Cumin i Pavot – spremni pokloniti stolovima čistu liniju, privlačnu, toplu i jedinstvenu, gdje je igra kontrasta između unutarnjeg sjajnog dijela i vanjskog mat dijela zaslužna za njihovu izraženu ljepotu.

Korištenje tako jasnih i oštrih boja omogućuje davanje daška osobnosti prostorijama, ističući ih u svojoj jednostavnosti. Uz tanjure svih veličina, raspon je obogaćen različitim posudama (cocotte) s kojima se možete zabavljati pripremajući različita jedinstvena i drugačija jela.

Color od Luzerne je, s druge strane, nešto ekstravagantnija linija, dovoljno blistava da svojom jednostavnošću uzvisi tisuću i više ukrasa ugostiteljskog tržišta. Emajlirani tanjuri toplih boja u tri nijanse: Sabbia, Grey i Terrarossa, sve od Luzerne New Bone China.

Gastrogurman duke group d

Da bi vam ih što bolje dočarali, otkrit ćemo vam izradu u dva koraka: prvo pečenje, na niskoj temperaturi, odvija se pri 800 ° C. Tek nakon toga slijedi emajliranje i uranjanje te drugo pečenje pri visokoj temperaturi od oko 1400 ° C, zahvaljujući kojem se dobivaju različite nijanse i sjenčanja. Slikovit je učinak moćan i ostaje u sjećanju: sjajna caklina i posebne boje dat će vašem stolu odlučnu, jedinstvenu osobnost.

Revol-ova Linija Arborescence nije iznimka: kolekcija je inspirirana prirodom i karakterizira je sklad i delikatnost formi, elegancija i snaga kontrasta, nježnost i buđenje osjetila. Rođena je istraživanjem savršenog sklada te je teško zanijekati da je ciljani rezultat postignut. Moderne i suvremene linije u potpunosti mogu zadovoljiti potrebe svih kuhara i ponuditi elegantan stol, ali uvijek topao i ugodan. Tajna ove linije plemenit je i elegantan dizajn, inspiriran drvom, korom i stablima, sve ujedinjeno u porculanu najviše kvalitete, otpornoj na lomove.

I ova je kolekcija dostupna u tri boje: boja bjelokosti, slatki korijen (liquirizia) i papar, kako bi se moglo igrati kontrastima boja i tekstura te tako dati dašak originalnosti vašim prostorima. Naposljetku, s tradicijom se ne treba šaliti.